آموزش جامع و کامل رپرتاژ آگهی . ( ۰ تا ۱۰۰ باید ها و نباید های رپرتاژ آگهی )

آموزش جامع رپرتاژ آگهی. ( ۰ تا ۱۰۰ باید ها و نباید ها )


در مورد مفهوم لینک سازی خارجی پیشتر در مقاله ای با عنوان آموزش جامع لینک سازی مطالب جامعی برای شما گردآوری کرده ایم که توصیه میکنیم حتما آن مقاله را مطالعه بفرمائید. در این مقاله قصد داریم به رپرتاژ آگهی به عنوان بهترین نوع لینک سازی نگاهی جامع داشته باشیم. قبل از هرچیز یک تعریف کلی از لینک سازی خارجی را در ادامه تقدیمتان میکنیم.

لینک سازی خارجی یا اکسترنال لینک چیست؟

بطور کلی باید بگوییم که لینک سازی یا لینک بیلدینگ خارجی (به انگلیسی External Link Building) به مجموع فعالیت‌هایی گفته می‌شود که برای ایجاد یک ساختار محکم از لینک های مرتبط در بیرون یک وب‌سایت انجام می‌شود. این لینک‌ها شامل تمام عنوان لینک هایی ست که به اشکال مختلف به سایت شما سرازیر میشود. اگر لینک سازی خارجی سایت شما توسط شما انجام شود میبایست هدف شما در لینک بیلدینگ، ارتقا رتبه سایت در نتایج جستجوی گوگل باشد.

پرسشی که در اینجا مطرح میشود این است که لینک های خارجی به چند روش به دست میایند؟ در مقاله آموزش روش های لینک سازی به این پرسش پاسخ داده ایم. اما در اینجا قصد داریم بهترین نوع لینک سازی را برای شما مورد واکاوی قرار دهیم. لینک سازی به روش رپرتاژ اگهی.


رپرتاژ آگهی چیست؟


رپرتاژ آگهی به نوعی از تبلیغات اطلاق میشود که در قالب یک مقاله معمولی به مخاطب عرضه شود.
این نوع تبلیغات روشی هوشمندانه برای جذب مخاطب و حتی موتور های جستجوست. بدلیل ساختار مقاله ای تبلیغ، قدرت جذب بالایی دارد و میتواند بازدهی خوبی برای سفارش دهنده داشته باشد.
تصور نمائید در یک سایت معتبر مقاله ای مرتبط با محصول شما بصورت کاملا طبعی مورد نقد و بررسی قرار گیرد و در نقاط مناسب به محصول شما لینک داده شود. چه اعتباری از این بیشتر میتواند موید این باشد که شما در آن محصول قدمی جلوتر از سایر رقبا برنداشته اید؟ چرا گوگل برای این نوع نوشته ها (و لاجرم لینک های داخلی آن) اعتباری قایل نباشد؟ چه الگوریتم مطمئن تری از این روش برای گوگل باقی مانده است؟
ایا گوگل میتواند تمایزی بین لینک های داخلی یک مقاله غیر تبلیغی و یک مقاله خریداری شده قایل شود؟ مسلما پاسخ منفی است.
با توجه به روش های نادرست بوجود آمده برای جذب بک لینک، امروز بیش از هر زمان دیگری موتور های جستجو ( مشخصا پادشاه گوگل) برای رپرتاژ آگهی ها و لینک های داخلی آن اهمیت میدهند.

بهترین روش نوشتن یک رپرتاژ آگهی خوب

یک رپورتاژ آگهی چگونه میتواند بهترین تاثیر را در سئو سایت سفارش دهنده داشته باشد؟  در نگاه اول این تاثیر در افزایش بازدید و افزایش رتبه سایت در کلمات کلیدی مورد استفاده در آگهی ، دیده میشود. چطور میتوانیم به این مهم دست یابیم؟
وقتی برای مقاله خود هزینه می کنید قصد دارید هر ریال آن در طولانی مدت برای شما سود آوری داشته باشد. دست شما به عنوان یک نویسنده رپرتاژ آگهی، بسیار بازتر از افرادی ست که بعنوان اسپمر در سایتها لینک گذاری میکنند. پس از این قابلیت خود نهایت استفاده را ببرید و با نوشتن بهترین نوع رپرتاژ تفاوت خود را به مخاطب و موتور های جستجو دیکته کنید.
در ادامه مهمترین عوامل را با هم بررسی میکنیم.
۱- سفارش رپرتاژ آگهی در سایت معتبر و مرتبط
بدیهی است گوگل با الگوریتم های جدید خود بخوبی توانسته سایتها را بر اساس محتوا دسته بندی کند. خرید رپرتاژ آگهی از سایت مرتبط با سایت شما تفاوت زیادی در بازدهی نهایی دارد. برای منظور دقت کافی را به خرج دهید.
۲- ۷۰% محتوای خوب + ۳۰% خلاقیت در معرفی کالا
اگر نوشته شما برای مخاطب مطلب مفیدی نداشته باشد مطمئنا علاقه ای به مطالعه آن مقاله و احیانا کلیک روی لینک های موجود در آن نخواهد داشت.
یک رپرتاژ خوب شامل ۷۰% محتوای خوب و رایگان و ۳۰% خلاقیت در معرفی محصول است. رپرتاژ شما نمیبایست حال و هوای یک آگهی تبلیغاتی داشته باشد. چرا که بیشک ارزش مطالعه خود را از دست میدهد. میبایست در ارائه اطلاعات در رپرتاژ آگهی گشاده دست باشید. تنها تمرکز خود را بر روی لینک های خود نگذارید. بیاد داشته باشید که مخاطب این مقاله را برای محتوای آن مطالعه میکند. پس محتوا در اولویت قرار دارد.
  محتوای خوب، صد البته ارزش خواندن و به اشتراک گذاشتن بیشتری دارد. نهایتا نیز اعتماد مخاطب را برای خرید محصول معرفی شده به همراه دارد.

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

تعمیر تخصصی رایانه فردیس

نگاه پازل به زیبایی موی کودک در کنار بهداشت آن